2009年10月12日月曜日

Blue Bara

written by Adzu at 10/12/2009

Mood
happy

Music
Ayabie - Aitakute

Internet
Ameblo
Shizuki's blog
Saki's blog
Photobucket

Messenger
- empty -

" I try to call your name
But I'm silenced by the fear of dying in your heart once again"

Hello
Tocmai am ajuns si eu cuva sa scriu aici.
Abia pe la 2 am ajuns acasa insa nu am mai rezistat si a trebuit sa dorm si eu putin.Mi-a fost cam somn de pe la ora 10 insa la scoala am avut ore la care nu poti sa dormi...
Imediat ma duc sa ma uit la film si e ultimul episod
Imi pare rau ca se termina asa de repede insa sper sa il dea din nou. Este vorba despre filmul "Dae Jang-geum" care e acum la Tv pe TVR1 xD e un film chiar tare si mi-a placut de prima data cand l-am vazut.

Uhh~ la scoala nu am facut mai nimic...

Biologie: am intarziat ca o desteapta ce sunt OO". M-a pus absenta asa ca nu am avut ce face si am plecat cu 2 colege sa ne plimbam pana se suna.
Alergam ca niste disperate dintr-o parte in alta OO"
Matematica: era cat pe ce sa mai dea profesoru doi de 3 astazi insa am scapat toti.In rest am facut cateva exercitii din care pana la ultimele 2 am stiut sa le fac insa ultimele au fost ciudate >>'
Istorie: din nou s-a luat profesoru de mine pentru ca de fiecare data cand ma vede undeva eu mananc. Mi-a zis ca ma vazut si vineri mancand si acum din nou facand acelasi lucru. Nu e vina mea daca mananc numai cand mananca si el OO'
Geografie: au fost numai 6 copii da a fost chiar fain. Ne-a ascultat din tari si capitale pe care eu le stiu de cand aveam 3 ani si am luat 10 xD si asta e bine pentru ca nu mai dau test ora viitoare.
Romana: am facut dirigentie si am vorbit despre ceva chiar aiurea mai exact despre ce credem noi in legatura cu un cuplu si acordul parintilor asupra acestui lucru. Ei bine pana la urma un coleg a zis ca pe el nu il intereseaza ce zic parinti si ca el face cum vrea el chiar daca parinti nu sunt de acord. Alt coleg a zis ceva de genu "Ma incita atunci cand ceva e nepermis" am murit toata clasa de ras >>''' a fost chiar tare si eu ca de obicei numai si numai la prostii imi statea micul meu creier OO"
Franceza: ne-a dat test in ultimele 10 minute si a fost o varza totala. Sper sa iau macar un 7 sau un 8. Pot sa zic ca ma descurc la tradus si am facut si ceva propozitii mai dragute sa zic asa , sper sa am totui o nota de 8 ^^.

Home~ nothing...
Am mancat ca o apucata din nou...
Nu trebuia sa merg acum la scoala dupa ce am fost la spital insa nu am mai rezistat pentru ca nu aveam ce sa fac acasa si cum onee-chan nu prea intra pe messenger si cum are si ea scoala m-am gandit sa omor cumva timpul >.> si am mers la scoala.

Intru ceva mai tarziu ^^
Bye Bye~

0 (・θ・) on "Blue Bara"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez