2009年10月22日木曜日

(・◇・) - 5

written by Adzu at 10/22/2009
mood: happy
music: the gazette - cassis

This is the same as a game not having an end.
Crush the ignorance that enumerates useless arguments!


Uhhuuu~
Nu mai este mult pana la ziua lui Kai-chan ^^ ahh abia astept ^^.
Azi ma duc sa cumpar cate ceva de pe la magazin si maine dimineata inainte sa merg la scola ma duc la posta sa o trimit. Daca am timp ma duc chiar azi numai sa mai fie deschis dupa ce termin eu cu cumparaturile.

Am asteptat sa fie ziua lui ^^
Ii voi trimite si un fan mail pentru ca trebuie sa fac asta si in cateva zile va ajunge si scrisoarea mea cu restul lucrurilor pe care le trimit.
Sper ca o va primi si ma uit pe blog-ul lui sa vad daca va zice ceva de ziua lui ^^.

Well ce sa mai zic...
Eh nimic ^^
Happy Birthday Kai-chan. (mai sunt 6 zile pana la ziua lui pentru ca e in 28 octombrie dar eu ii zic deja acum sa nu cumva sa uit pana atunci. Nu as putea uita dar ii zic acum sa fiu sigura.)

Bye ~

0 (・θ・) on "(・◇・) - 5"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez