2009年10月11日日曜日

Before I Decay

written by Adzu at 10/11/2009
Mood: happy ヾ(@°▽°@)ノ
Music: Ayabie - LapisLazuli 音譜
Internet: hi5, Ameblo Blog, Photobucket
Messenger: nothing
" The thing about living, that is like wondeirng in the darkness, not able to see a thing "

Yeah....back home OO"
Da am lipsit cam mult stiu dar nu am ce face pentru ca ne-am mutat si mama a desfacut contractul de la internet mai repede asa ca am stat 10 zile fara internet.
Da pot sa zic ca e un chin fara el , pana si mama mea a fost de acord cu mine.

Acum ca mama mea lipseste o vreme de acasa eu voi sta cu Marius si cam atat OO" da stiu din nou cu el si din nou nu imi place sa recunosc faptul ca are dreptate.
Chiar daca tin la el foarte mult si nu as accepta sa il pierd nu pot sa zic nimic in fata lui. Nu sunt in stare sa fac asta. Pur si simplu nu pot oricat de mult as vrea asta.
In gandul meu imi vine sa sar in sus de fericire ca stau cu el (*jump in circle*) dar ma si gandesc oarecum ca trebuie sa il ascult si ma enerveaza gandul ca nu voi putea fi in stare sa i zic ce anume gandesc si cum as vrea eu sa-i spun.

Mi-a fost dor de foarte multe lucruri cat timp am fost plecata dar au fost si foarte multe lucruri carora nu le-am simtit lipsa din cauza lui.

Mi-a fost dor de onee-chan chiar foarte mult si abia astept sa vorbesc cu ea.
Mi-a fost dor sa stau pana tarziu la calculator.
Mi-a fost dor de Aoi si de Tetsu-chan.
Mi-a fost dor de micul meu usagi-chan.
Mi-a fost dor de casa mea veche.
Mi-a fost dor de pereti mei pictati.
Mi-a fost dor de tablourile mele.
Mi-a fost dor de picturile pe care le faceam in gradina in fiecare duminica dimineata.
Mi-a fost dor de scarile lungi din casa care imi pareau foarte greu de urcat.

Acum ma bucur ca sunt acasa si ma bucur ca in sfarsit sunt aici in casa aceasta alaturi de el, de picturile mele si de tot ce imi apartine.
Sunt acasa....

Ma duc sa mananc ceva pentru ca sunt moarta de foame...
Revin cat pot de repede.

Bye Bye~

ミッフィー S a i y u k i ミッフィー






1 (・θ・) on "Before I Decay"

Rolfe Bautista on 2009年10月11日 23:27 さんのコメント...

Greetings from america :D

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez