2009年10月15日木曜日

「サヨナラ」

written by Adzu at 10/15/2009

mood: sad
music: ayabie - 0010

Well stiam eu ca nu se poate ca totul sa fie asa cum pare...
De cand am vazut ca Aoi nu a postat ieri pe blog am inteles ca e ceva cu el si da ca de obicei presimtirile mele sunt adevarate.
Se pare ca din cate bine am inteles eu a avut o problema cu caracter personal (dupa cum a si zis x.x') mai exact cred ca unul din membrii familiei lui sunt bolnavi (ori tatal lui ori sora lui...sau poate bunici daca-i mai are...)
Se apropie acea zi si se pare ca Aoi devine din ce in ce mai depresiv pe zi ce trece, a si zis pe blog ca e greu si il inteleg perfect...i-am trimis un mail si sper ca daca il citeste (si stiu ca face asta, pentru ca el e o persoana care tine la fani lui) se va simti mult mai bine. Poate ca va mai avea aceasta stare dar as vrea sa nu uite ca aici in aceasta lume suntem noi, si cand zic noi ma refer la adevarati lui fani care tin la el pentru ce este cu adevarat nu pentru imaginea publica sau doar pentru muzica...pentru cei ce tin la el ca om nu ca persoana publica care este acum...suntem noi care-l sustinem in tot ce face si suntem alaturi de el orice-ar fi.

Si eu incep sa nu ma simt bine.
Nu-mi place sa-l vad asa cum e acum si va fi si mai greu cu cat se apropie mai mult acea zi, chiar imi pare rau dar in afara de ai trimite mail-uri si al sustine nu cred ca pot sa fac altceva...
I voi mai trimite un mail in seara asta...poate imi va si raspunde ^_^

Cam atat
Sper ca atat eu cat si el sa ne simtim bine...mai mult sper ca el sa fie bine pentru ca atat eu cate si ceilalti avem nevoie de el in continuare.

Bye~

0 (・θ・) on "「サヨナラ」"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez