2009年10月22日木曜日

(・◇・) - 4

written by Adzu at 10/22/2009

mood: dunno?
music: the Gazette - Before I Decay

" Until you die... "

Well stiu ca nu am mai intrat de mult pe aici dar pur si simplu nu am avut nici timp si nici chef...mai putin chef pentru ca putem intra si ieri insa deh e mare lenea pe la mine...si oricum nu as fi avut mare lucru de zis.

Ce am mai facut....special nimic, am zis ca m-am mutat de vreo 2 saptamani apoi am o gramada de cursuri in fiecare zi, am de japoneza, engleza, matematica, desen, muzica (aici am 2 pentru ca invat sa cant si la pian si la chitara), fotografie si teatru. La fiecare stau 3 ore mai putin la matematica si la engleza unde stau numai 2 ore.

Am fost la scoala si am venit pe la unu si jumatate.
Sa incepem cu ce am facut acolo.

* Engleza: a vrut sa dam test dar pana la urma nu am mai dat pentru ca eram numai vreo 6 in clasa, am citit ceva de prin carte si in rest am facut exercitii.
* Sport: am fost sa vad repetitiile celor din nu stiu ce clasa, apoi am stat prin sala de sport am iesit si pe afara dar era cam frig ... si am facut poze la nori si la apa din balta care era kawaiii ^^ si la frunzele de pe jos si cred ca atat. Apoi am mers la prezenta si in clasa.
* Matematica: am trecut la numere complexe si-s ciudate rau. Chiar daca am vorbit toata ora cam aiurea profesorul nostru vrea sa demonstreze o teorema legata de numerele acestea care era cat pe ce sa fie demonstrata prin 1700 de cineva...de atunci nimeni nu a mai incercat asa ca profesorul meu lucreaza la ea.
* Romana: nici cum nu vrea femeia asta sa trecem de la Harap-Alb. Chiar nu imi place si ma enerveaza ca luni dam test. Nu putea si ea sa faca ceva mai dreagut cu noi >>''''
* Fizica: aici am dat test si a fost cam greu...adica 2 probleme cam aiurea din care nu am stiut cine stie ce sa fac si teoria care a fost foarte simpla. Sper sa iau 5 sau 6 ^^.

Sa terecem peste asa si sa revenim.
Mi-am gasit MP3-ul si am ascultat azi ca o obsedata 39GalaxyZ de la SuG era chiar draguta melodia si chiar mi-a placut ^^ Vocea lui Takeru chiar daca suna ciudat mi-e'mi place. E draguta.
Moe-chan suna chiar a nume de iepuras dar mi-e'mi place si asa xDDD

Cam atat ^^
Revin mai traziu.
Bye~


0 (・θ・) on "(・◇・) - 4"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez