2009年10月28日水曜日

(・◇・) - 11

written by Adzu at 10/28/2009

mood: good I think
music: mucc-horizont

" The horyzon dyed by the setting sun
Has forgotten my heart somewhere"

Nu am postat ieri cine stie ce de fapt de loc pentru ca nu am avut cand si nici chef. Eram cam obosita si abia daca am stat 1 ora la PC.
Astazi am fost la scoala si a fost kawaii xD. Incep sa povestesc de scoala:

* Psihologie: am stat in amfiteatru si nu am facut mare lucru, am invatat despre senzatii si ne-am uitat la nu stiu eu ce prezentare in PowerPoint. Apoi ne-a legat pe cativa la ochii cu o chestie si ne-a dat cate un obiect si noi sa zicem ce simtim cand il atingem. A fost cam plictisitor dar bine ca a trecut repede.
* Antreprenoriala (parca asa se numeste): am dat test si am stiut, am aberat ca o nebuna pe hartie vreo 3 pagini si daca am scris corect la punctu unu sigur e 10 xDD
* Matematica: am trecut de saptamana trecuta la numere complexe si sunt chiar usoare xD mai usoare decat am crezut eu ca vor fi. Daca sunt atenta fac toate exercitiile dar cum zicea si de la scoala eu nu sunt destul de atenta si gresesc.
* Fizica: aici o parte din colegi au dat test si o alta parte am facut lectie printre care si eu. Maine ne aduce si noua testele si sunt foarte curioasa sa vad ce nota 'minunata' am luat OO"
* 2 x Informatica: aici am facut probleme care trebuie sa scoata toate vocalele dintr-un cuvant si a fost kawaii pentru ca am scris nik-ul meu , a lui Shizuki-chan si a lui Saki-chan...si a iesit chiar dragut. Apoi ne-a dat o tema gigantica si atat xD
* Engleza: aici am dat test si tot ne-a mutat din banci OO" am stiut la test pentru ca engleza este chiar usoara pentru mine mai ales acum dupa ce toata vara a trebuit sa invat din ce in ce mai multa engleza. Am ras toata ora ca proasta de un coleg care zicea ca nu stie ce sa faca la test si on intreba pe profesoara daca poate suna un prieten sa-i zica ce sa faca. L-a sunat pe un alt coleg de langa el sa-i zica dar acesta a inchis OO"""" si eu vreau sa sun un prieten cand nu stiu ceva xDDDD.

Asa sa trecem mai departe xD
Am vazut ieri live-ul de la Ayabie si am ramas OMG *_* e genial chiar daca l-am vazut si duminica xD l-am inregistrat si ma uit de cate ori voi vrea xD am vazut si alte concerte pe care le-au avut in afara de cele de pe "The 7~ colors" pana acum nu le puteam vedea pentru ca nu stiu ce IP avea dar acum...acum pot xDD si e bine xD [da si acum normal ca voi zice ca Aoi e foarte adorabil si am ramas asa ----> *_* cand l-am vazut duminica si in concertele din vara xDDD]

Si am departe sa mergem...
Nu ma simt foarte bine , mi-e cam frica....bunicul meu e la spital si nu stiu cat mai traieste poate cateva ore sau poate zile, nu stiu daca vor fi saptamani.
Nu am fost asa apropiata de el numai cand eram mica mergeam si stateam toata vara cu el si cu bunica mea si imi povestea tot felul de chestii si ne jucam si multe altele...de cand nu am mai mers acolo vara si el a stat mereu in oras am stat ei eu aici...acum imi pare rau ca nu mai are multe si in curand va muri pentru ca nu va mai fi nimeni cu care sa ma joc si care sa-mi povesteasca tot felu de lucruri interesante.
Eh bolile astea sunt rele si nu am ce face pentru ca de 4 ani e bolnav si doctori au spus atunci ca dupa cum sta treaba cam in jur de 4 ani va trai deci asa a fost si ma rog cred ca va fi.

Cam atat
Bye~

0 (・θ・) on "(・◇・) - 11"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez