2009年10月12日月曜日

Endless dreams never fall~

written by Adzu at 10/12/2009
Mood
happy

Music
Ayabie - Last Note

Internet
Photobucket
Onee's blog
Okasan's blog
Wikipedia

Messenger
nothing

" 薄紅色の花びら 水面にポツリ消えてく
「寂しい」と君は言う 頷けぬままでいた "

Hello.....Again...
Yeah...stiu ca am intrat din nou dar am chef de postat cam aiurea.
Deja e asa de traziu. Mi-e mai somn decat de obicei dar nu ma pot culca pana cand nu mananc cu el si mai am de asteptat ceva pana vine acasa [as vrea sa fiu o musca sa vad ce face OO"]

Am cam obosit azi stand...
E cam aiurea dar asa obosesc eu mai nou >>'

Maine am geografie si mi-am facut toata tema si asta e bine...
Poate o sa am un 10 mare ^^

Pe maine atunci ^^
Poate ma lasa sa dorm daca ma vede in pat deja ^_^
Bye Bye~

Good Night xD

0 (・θ・) on "Endless dreams never fall~"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez