2009年10月25日日曜日

V-Rock Festival

written by Adzu at 10/25/2009
mood: happy
music: Plastic Tree - Replay

" If that one loneliness overflows, I want you to let me hear your voice.
Even though before my eyes becomes cloudy and I can't move "


Am revenit. M-am uitat la V-Rock Festival si inca ma uit. Ce pot sa zic a fost chiar tare si este ca inca nu s-a terminat. M-am uitat si la unele formatii la care nu am zis ieri cand am postat ca o sa ma uit.
Pana la urma m-am uitat la ViViD, Megamasso, SuG, Alice Nine, Moi dix Mois, Kagrra, Doremidan, Sadie , D'espairsray , Plastic Tree, Velbet, Awoi, Irokui si atat deocamdata.
Merg imediat sa las celalalt calculator sa inregistreze si ma voi uita mai tarziu cand am ceva vreme la Ayabie, ScReW si the GazettE. Poate daca ma camplictisesc ma voi uita si la altele.

Mi-a placut cel de la SuG ,a fost chiar kawaii si nu ma asteptam ca vocea lui Takeru sa-mi placa. Pana nu de multa vreme ma enerva la culme cand il auzeam dar acum chiar mi-a placut.

Apoi m-am uitat si la cel de la Awoi a fost dragut ... Otogi era kawaii chiar daca mie nu-mi place de el, vocea lui suna mai acceptabil decat de obicei.

Mai departe a fost cei de la Megamasso mi-a placut si de ei chiar daca nu ilmai pot suporta pe Ryohei de cand a plecat de la Ayabie (dar ma bucur ca a facut asta pentru ca nu imi placea de el nici acolo. OO"). Live-ul de la ei a fost bun dar parca mai trebuia ceva.

Plastic Tree uhh~ oameni astia sunt geniali. Mi-au placut cel mai mult in afara de Moi dix Mois. Au avut chiar un live foarte bun. Chiar mi-a placut de ei si uh~ Ryutarou era asa de kawaiiii~

Moi dix Mois aici nu mai am nici un cuvant de zis, sunt geniali si Mana-sama awwww~ LOVE
Imi place foarte mult formatia asta si mereu mi-a placut, mai exact imi place datorita lui Mana-sama , imi placea de el si in Malice Mizer dar si aici. Apoi fiind totul facut de el (versuri, linie melodica etc.) este mai mult decat perfect.

Si au mai fost si altele care mi-a placut. Irokui mi-au atras atentia nu stiam ca au melodii asa dragute. Mi-a placut si Alice Nine mai mult ca sigur , Nao este mai mult decat adorabil, poate a fost putin ciudat live-ul dar mi-a placut. Am observat cateva greseli dar putem terece peste ele.

Urmeaza sa ma uit si la altele si revin.

Bye~

0 (・θ・) on "V-Rock Festival"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez