2009年10月16日金曜日

(・◇・) - 1

written by Adzu at 10/16/2009


mood: happy
music: the GazettE - Distress and Coma

"Don't leave me alone anymore"

Hello am ajuns acasa ^^
School days = boring
Azi am fost la scoala chiar daca nu trebuie...o sa imi para mie rau de asta peste ceva vreme dar asta e pentru ca acum sa stau acasa e o plictiseala totala.
Sa incepem cu ce am facut la scoala.
Chimie: am avut prima ora si eu am intraziat vreo 10 minute din cauza lui Marius care nu mai vroia sa ajunga odata acasa, avea si el chei si eu dar el le-a luat si pe ale mele asa ca a trebuit sa stau pana vine. El destept cum e a venit numai pe la 8:20 si orele mele erau pe 8:30 asa ca am alergat pana la scoala ; cand am ajuns eram moarta de oboseala [scoala mea e departe fata de locul in care stau...daca merg normal imi ia 30 de minute sa ajung.]
Well eram numai 5 in clasa si profesoara nu era asa ca a fost bine...colegi mei se rugau sa nu mai vina nimeni insa am venit si eu si am fost 6; apoi dupa 5 minute a venit profesoara cu inca 2 colegi deci am fost 8.
Trebuia sa dam test dar profesoara nu am mai vrut pana cand un destept din clasa sa trezit vorbind gura fara el si a zis ca vrea sa dam test asa ca profesoara le-a impartit si am inceput sa scriem...
Nu am stiu cine stie ce dar cred ca voi lua un 7 sau 8 ^^.
Biologie: aici nu am fost la ora si am mers cu o colega in XI-E si am stat acolo cu inca doua fete pana cand au venit colegi lor.O fata de la ei din clasa pe la sfarsitul orei a tras de un geam si l-a spart >>' asa ca eu si cealalta colega am plecat inainte ca cineva sa-si dea seama...nu vroiam sa fim noi devina...
Romana: aici am invatat in pauza lectia cu Harap Alb...nu stiu de ce-l mai facem inca dar a zis din cate am inteles ca saptamana viitoare incepem lectie noua asa ca abia astept. L-a ascultat numai pe un coleg prima data i-a dat 9 apoi s-a razgandit si a schimbat in 8 pentru ca acel coleg nu avea facut un dosar cu nu stiu eu ce pe acolo. Nici eu nu-l aveam deci daca ma asculta nu stiu daca puteam lua 10.
Religie: aici am stat si am, invatat despre icoane si nu mai stiu eu ce pe acolo, a fost cam ciudat dar ma rog. Nu inteleg de ce e o materie in scoala asa ceva, religia trebuie facuta numai daca-ti place nu trebuie sa fie ceva introdus in programa la care sa fi ascultat si sa ti se dea teste si note mici (am avut anul trecut si 4 la religie.)
2x Informatica: aici am murit de plictiseala intr-o ora a verificat temele in in alta ora am facut 3 probleme ciudate...una cu fisiere text si cealalta cu siruri de caractere....
Nu imi prea place informatica ca e cam ciudata insa ma bucur ca pana acum am inteles relativ bine ^^ mai ales lectia noua care e chiar simpla.

Trecand peste asta...
M-a uitam ieri pe blog-ul celor de la Ayabie ^^ si-au schimbat look-ul si arata foarte kawaii acum cute clothes+kawaii hair+blue eyes=love
Da am eu ceva cu persoanele care au ochii albastri sunt dragute si ehh au un farmec foarte special , si nu stiu exact cum sa zic insa deh blue eyes=love ^.^
Aoi arata kawaii acum mai ales el cum e exagerat de cute de obicei acum si cu ochii albastri este o combinatie perfecta ^^~
Am visat azi noapte ca eram bucatareasa la un restaurant mare si faceam de mancare alaturi de cineva ciudat. Erau in cutii mari numai caracatite si scoici...eu ma uitam cam ciudat la ele pentru ca miscau inca si imi era frica insa pana la urma am mai aparut un baiat care le lua pe fiecare si le arunca in vase mari cu apa calda....am facut o gramada de mancare si pana la urma mi-am dat seama ca acel baiat era Yume-chan.
A fost ciudat oricum...

I-am promis ieri lui onee-chan ca imi fac poza la cum scriu si la penar ^^ asa ca am facut si pana le vede ea le postez si aici.


~ asta e scrisul meu...este lectia la geografie de luni. Scriu cam ciudat, aici m-am cam grabit sa scriu pentru ca profesorul dicta cam repede si eu ramaneam cam in urma...
Cand nu ma grabesc scriu mai frumos insa acum e cam ciudat si am literele in toate partile...
~ aici e penarul meu. Da e roz pentru ca altul care sa arate bine si pe care sa pot scrie nu am gasit asa ca l-am luat pe asta pentru ca stiam ca vreau sa scriu cate ceva pe el. Si pana la urma nici nu e asa de urat.
Am scris si numele lui onee-chan , si nik-urile noastre si copii si sotul meu ^^ e kawaii. Asta am facut eu in ora de psihologie cand nu aveam ce face.
Aveam scris la inceput pe penar numai 'Aoi' si 'Yuuto' cu creionul dar acum am dat si cu un marker rosu ^^


Cred ca am aberat destul
Revin mai tarziu...
Bye~

0 (・θ・) on "(・◇・) - 1"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez