2009年10月31日土曜日

(・◇・) - 16

written by Adzu at 10/31/2009
mood: happy
music: deluhi - revolver blast

"Scream out your sorrow from the depths of your soul"

Hello ^^
Am fost azi la magazin sa cumpar un tort care e kawaii ~
Imi place cum a iesit si mie si asa imi lua mult mai mult timp si bani ca sa il fac; oricum la ce talent am eu sigur ar fi fost un dezastru OO"



Am facut cateva poze....de fapt Airi s-a trezit un geniu si mi-a facut 2 poze OO" sunt cam ciudatica >>'si parul meu arata foarte ciudat acum dar nu am ce face ><""""
Maine ma duc sa ma tund cred iar daca nu luni...vreau sa-mi fac breton ^^

Ma rog...ma duc sa mananc si imediat ma duc la cursurile de japoneza ^^.Mi-am facut tema insa acum trebuie sa mai invat cate ceva cat de cat si sa stiu cuvintele pentru ca ora trecuta parca eram cazuta de pe luna cand am verificat tema si cand am facut exercitii >>'

Am invatat vocalele, caracterele cu k, s,t , consoana n; iar astazi cred ca le facem pe cele cu m si h cred.
Oricum voi vedea eu ce fac ^^
Bye Bye~

0 (・θ・) on "(・◇・) - 16"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez