2009年10月11日日曜日

Ayabie Mood

written by Adzu at 10/11/2009
Mood: hyper ハート
Music: Ayabie - Aitakute
Internet: Ameblo, Aoi Community, YouTube, Deluhi Community
Messenger: nothing
"The thing about dying, that, is also darkness, "the end" is no way "the beggining"

Gwad I'm to happy^^
In sfarsit am vazut si eu live-ul de la Ayabie ""
Ce pot sa zic nu mai am cuvinte sa descriu ハート
Este pur si simplu LOVE


Ma bucur ca l-am gasit cumva si sunt foarte happy ^^ si eu am primit azi dimineata DVD-ul lor si toate cele pe care le-am comandat si pot zice ca sunt extrem de happy...
Oh nu mai ma ce sa zic in afara de faptul ca Aoi este un geniu si este pur si simplu prea adorabil...muzica lor e din ce in ce mai buna si ma uimesc pe zi ce trece din ce in ce mai tare.

Ma bucur ca am aflat de ei acum ceva vreme si ma simt foarte bine ascultand muzica lor...

News ~
11/18. Ayabie - Title Unknown (Maxi Single)

Abia astept sa il cumpar si pe acesta din momnetul in care va aparea...
M-am uitat si la filmul in care apar ei si ce sa mai zis...chiar daca filmul e cam ciudat ei il schimba foarte tare si merita vazut.

Cam atat ^.^
Bye~

0 (・θ・) on "Ayabie Mood"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez