2009年10月16日金曜日

Traumerai

written by Adzu at 10/16/2009



mood: happy
music: Deluhi - No Salvation

" You never know what you have until you lose it, and once you lose it, you can never get it back..."

Well am facut cateva poze prin casa la ce mai am.Am fost si la matusa mea si am facut si acolo cateva poze dragute.
Le postez si aici.

~ aceasta e prajitura mea cu ciocolata si menta pe care am mancat-o azi dimineata. A fost chiar buna. De obicei nu-mi place menta dar acum nu am avut ce face pentru ca numai asa am avut.
Oricum mai vreau una asa ca atunci ca vine Marius acasa ii zic sa cumpere maine sau daca vrea sa faca el.



~ this one is Noir
Da este pisica mea care e acum la matusa mea. Am lasat-o acolo atunci cand eram mica pentru ca nu aveam unde sa o tin.
Tin si acum mult la ea si e prima pisica pe care am avut-o si cea mai importanta pentru mine daca ar fi sa ma gandesc la asta.
Noir da asa o cheama pentru simplul motiv ca e neagra. Pe atunci nu aveam inspiratie de nume pentru pisici (aveam abea 5 ani).



~ si el ei bine el e o pisica albastra.
Esde dargut nu-i asa?
Mie mi-a placut de prima data cand l-am vazut.Chiar daca nu ma joc mult cu el tot imi place; nu ma joc pentru ca nu-i place sa tot tragi de el. Prefera cred sa stea pe geam (asta face toata ziua)
This is my Sereno.
Nu a fost ideea mea cu numele ci al bunici mele. Asa se numeau toate pisicile ei de cand era mica si pana a murit. Asa le punea nume tuturor.

Eh cam atat cu pozele ^^
Revin mai tarziu sau poate maine
Oricum Good Night ^^

0 (・θ・) on "Traumerai"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez