2009年10月18日日曜日

Cassis

written by Adzu at 10/18/2009

mood: no mood
music: ayabie - last note

" When you say goodbye I want to smile just one more time "

Stiu ca a trecut ceva de cand nu am mai postat dar am fost chiar ocupata si ieri dupa-masa si pana acum.
Nu ma simt chiar asa de bine...
Ce face el ma afecteaza pe zi ce trece mai tare, nu inteleg cu poate fi o persoana asa ca mine si ca cei care vad ce scriu aici...nu inteleg cum aceasta persoana este in stare sa iubeasca pe cineva pe care nici macar nu cunoaste...pe care nici macar nu stie daca il va vedea vreodata. Nu inteleg cum poti plange dupa cineva asa de mult, nu inteleg cum te poate afecta ce face el mai tare decat ar trebui.
Si totusi chiar daca pare complicat...este asa de simplu...asa de trist dar totusi frumos.

De fiecare data cand intru in camera si ma uit pe geam imi aduc aminte de el, de fiecare data cand ma asez pe scaun imi aduc aminte de el, de fiecare data cand privesc in sus in albastrul pur al cerului imi amintesc de el...si totusi de ce? Nu inteleg inca ce legatura este intre mine si el, nu este ceva pur si simplu static...cred ca este mai mult de atat.

Vreau sa fiu ca el, eu traiesc prin el si continui sa exist vesnic in amintirea lui cum si el va exista vesnic in amintirea mea.
Cand am vorbit prima data cu el a fost foarte frumos, eram agitata si nici nu eram in stare sa stau pe scaun...insa a fost chiar dragut...
Au insemnat mult pentru mine acele lucruri. Acum stie ca exist ^^

Well sa trecem peste asta
Am fost ieri la cursurile de japoneza si a fost foarte kawaii ^^ imi place din ce in ce mai mult acolo a fost chiar foarte frumos.
Am invatat 10 caractere (vocalele si inca cateva ^^ si uhuuu~ pot scrie cateva chestii ^^) primul lucru pe care l-am scris a fost 'あおい' (adica 'aoi')

Uhh~ cam atat
Revin mai tarziu ^^

~ Saiyuki ~

0 (・θ・) on "Cassis"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez