2009年10月26日月曜日

(・◇・) - 10

written by Adzu at 10/26/2009
mood: not good
music: nothing

" Do you really want to live forever, forever and ever
Some are like water, some are like the heat."

Nici macar nu stiu de ca fac postul acesta. Poate ca pentru mine inseamna ceva postand aici sau poate ca nu acum mi-e indiferent.
Ma tot gandeam si am zis ca as vrea sa traiesc pentru todeauna, iubesc viata si da iubesc si oameni. Vreau sa traiesc sa vad , sa simt, sa ating tot ce e in jurul meu.
Nu vreau sa-l pierd nici pe el nici pe ea.
Sunt cei mai importanti pentru mine si nu vreau sa ii parasesc asa de repede pur si simplu vreau sa traiesc, nu vreau sa-i dezamagesc cu nimic.

Imi iubesc viata asa cum e ea chiar daca e grea chiar daca e usoara. Este a mea si sunt inca copil pot face ce vreau cu ea, pot schimba totul pentru mine, pot face asa cum vreau.
Ma intreb de ce sa mor?
Credeti si crede cineva ca moartea e o solutie? va spun eu ca nu e, daca tu mori pur si simplu nu e nimic, nu mai poti atinge, simti, vedea, trai nimic. Nimanui nu-i va pasa de tine ... isi vor aminti catva timp ca ai trait apoi fiecare isi vede de viata lui. Si tu ce ai rezolvat cu asta....ai scapat de suferinta? oh te rog...e aiurea fiind ca mine sau mai mare poti face ce vrei tu ca viata ta sa fie mai buna, o poti schimba nu e nevoie sa o opresti.

Si eu sufar si am suferit pentru el dar acea persoana minunata m-a invatat sa nu renunt asa de usor, ma asteptam de la el sa faca ceva anul trecut cand s-a intamplat ce s-a intamplat dar nu a facut-o. Nu a facut-o pentru ca iubeste viata chiar daca e grea, stie ca o poate schimba si il admir pentru asta.
Am invatat de la el sa trec peste orice pentru ca si maine este o zi in care o pot lua de la capat si pot incepe o viata noua, ei bine daca mor ce mai incep...nimic un mare nimic...nimeni nu mai stie de mine si pentru ce? pentru ca nu am avut curaj sa traiesc si sa schimb ceva.

Erau momente in care ziceam ca nu mai vreau sa traiesc dar sa stiti ca-mi pare rau pentru asta. Daca nu as mai fi trait atunci nu l-as mai fi cunoscut pe el.
Daca as muri acum nu as mai putea sa: cant, desenez, mananc, ascult muzica, sa rad, sa plang, sa zambesc, imi fie frica, merg la scoala si multe alte lucruri.

Ii multumesc lui pentru ca m-a salvat din nou si prin ce face si ce spune ma ajuta fara sa isi dea seama. Acest om merita tot ce e mai bun pentru ca el chiar poate schimba vietile unora dintre noi.
" M-am nascut ca sa schimb lumea " Gandeste mereu asa, chiar daca azi nu e bine gandeste ca maine poate vei schimba ceva.

Stii dupa ce pierzi ceva ajungi sa-ti dai seama cat de mult tineai la acel lucru, asa e si acum cand vei ajunge batran sau bolnav vei vrea sa traiesti macar o secunda in plus, atunci iti dai seama ce frumoasa e viata, cam tarziu zic eu; pana atunci ai stat si ai facut un mare nimic, ai zis ca vrei sa mori si ca nu merita sa traiesti, dar acum cand este aproape acea clipa vei regreta ca nu te-ai bucurat de viata.

Am salvat si eu ceva oameni de la asta si stiu cum sunt ei si in ce stare sunt si ma bucur ca am resuti asta. Daca careva din voi care cititi aici are nevoie de ajutor spuneti doar, lasati un comenatriu si voi vorbi cu voi. Aveti incredere in mine chiar daca nu ma cunoasteti, uitati de cine si ce sunt eu , considerati-ma o umbra , o raza de lumina, ce vreti voi.


Cam atat.
Bye~

0 (・θ・) on "(・◇・) - 10"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez