2009年10月14日水曜日

No more...

written by Adzu at 10/14/2009

Mood
dunno

Music
Ayabie - Last Note

Internet
Ameblo
Pigg
Chaotic Sorrow

Messenger
nothing

" In the end I want to try to smile just one more time "

Back here...
Ieri imi placea de el acum ei bine nu-mi mai place...
La mine tine foarte putin acest sentiment..asa ca renunt...de fapt nu stiu daca sa zic asa sau nu dar ma rog...pe scurt nu-mi mai place de Hitomi...
De ce?
Nu pentru ca mi-ar fi zis cineva ceva ci pentru simplul fapt ca acum dupa ce am cautat mai multe despre el chiar nu-mi mai place.
Nu am tinut la el si nici nu voi tine pentru ca el nu conteaza pentru mine...

Back at the subject...
Mi-e foame si mi-e si sete...
Shizuki a iesit de pe mess inainte ca eu sa vorbesc cu ea oo'''
Nici nu mai stiu sa scriu aici de cand nu am mai intrat...
A fost ciudat la spital si din primele 3 zile nu-mi aduc aminte nimic [logic ca nu-mi aduc doar nici nu am fost treaza....]. Nu mai vreau sa merg niciodata acolo...sunt asistente criminale...care iti dau mai mult decat trebuie [mie mi-a dat mai mult sedativ ca sa nu mai ma trezesc ci doar sa fiu ametita si confuza >>'....femeie rea ><'']
Ma rog ma bucur ca sunt acasa si sper sa raman aici pentru cat mai multa vreme...

Ma duc sa vad daca nu cumva gasesc ceva de mancare^^
Bye Bye~

0 (・θ・) on "No more..."

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez