2009年10月19日月曜日

(・◇・) - 3

written by Adzu at 10/19/2009


mood: happy
music: Mucc - Yasashii Uta

" Until you fall asleep.... "

Am venit acasa de la scoala precum o pisica plouata.
A inceput o furtuna artistica fix cand am iesit eu asa ca pana acasa eram mai uda decat apa oo''''
Nu am facut mai nimic la scoala...devine din ce in ce mai plictisitor...oricum pe maine nu am teme o.o'
Uhh~ ce sa mai zic...
Ermh asta e un post din categoria posturi facute aiurea si din plictiseala...

Vreau sa mananc cate ceva pentru ca acum serios...dar foarte serios mor de foame ^^
Am intrat din nou in obsesia 'mucc' si imi plac o mare parte din melodii...stiu acum ca voi cuntiuna asa vreo cateva saptamani oo'

Cam atat
Revin mai tarziu ^>^
Bye~

0 (・θ・) on "(・◇・) - 3"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez