2009年10月30日金曜日

(・◇・) - 14

written by Adzu at 10/30/2009
mood: happy
music: Mucc - Hakanakutomo

"I have known the fleetingness of dying,
The futility of living and the misery of loving..."


Hello. A fost o saptamana chiar mai grea decat cealalta , nu stiu de ce dar am dat teste peste teste si deja chiar nu mai pot sa invat absolut nimic.
Pur si simplu chiar e prea mult pentru mine...sa stau cate 7-8 ore la scoala sa inveti non-stop la toate materiilee prea mult. Pana si la religie si la desen avem de invatat deci e horror OO" azi era sa iau un 4 la religie pentru ca nu am stiut sa-i spun nu stiu ce poveste o.o''''''
Inca nu stiu de ce religia e obligatorie...adica oh te rog daca vreau invat daca nu nu invat si gata, ce-mi pasa mie la urma urmei de cine stie ce poveste >>""""
Si apoi sunt nbiste povesti coborate din supra natural e cam aiurea sincera sa fiu....chestii care invie din morti...o te rog...sunt 1000...000...000... explicatii stiintifice.

Sper exemplu povestea pe care eu nu am stiut-o cu un om care a fost aruncat intr-un alt mormant fiind 'mort' dupa cum ziceau alti si a inviat apoi. Explicatia stiintifica exista si aici, poate respectivul a fost in moarte clinica, sau poate a lesinat...deci asta este explicatia nu ca el ar fi inviat x.x''''

Ma rog sa trecem peste asta ca numai ma enervez degeaba.
Asa deci in rest nu stiu ce sa mai zic...
A da am facut ceva poze pe la scoala ^^.





Am desenat pe banca un fluture kawaii ^^imi place pentru ca e dragut chiar daca la inceput era ciudat rau ^^.
Apoi am facut o poza azi dimineata cand am venit la scoala (cea de jos din dreapta, cu bardul acela ^^) era roz si portocaliu cerul si-mi placea xDD. Poza e facuta langa un cimitir OO"

Apoi din curte de la scoala am poza la copacul galben.Trecea si un avion pe acolo si era kawaii ~ mi-a placut si daca tot nu am facut nimic al sport i-am facut poza xDD a iesit bine zic eu. Oricum am inghetat afara OO"

Si prima poza de sus am facut-o cand o asteptam pe mama la scoala xD erau norii kawaii asa ca am zis ca merita sa le fac o poza xD.Imi plac pozele la nori si cand eram mai mica si stateam la casa mereu mergeam in gradina, ma asezam pe spate si ma uitam la formele ciudate ale norilor cateva ore pana ori imi era frig, ori foame, ori adormeam acolo si venea Marius dupa mine.

Cam atat xD
Pe mai traziu ^^
Bye~

0 (・θ・) on "(・◇・) - 14"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez