2009年10月13日火曜日

Happy Birthday

written by Adzu at 10/13/2009
Yeah yeah ^^
Noroc ca a postat Shizuki-chan pe blog-ul ei despre asta pentru ca altfel mai mult ca sigur ma trezeam ca o dementa pe la 3 noaptea sa imi aduc aminte ca nu am postat despre ziua lui de nastere.
Nu ar fi fost cine stie ce pentru ca i-am trimis deja un mail azi dimineata de la scoala insa totusi trebuie sa postez si eu aici pentru ca e totusi important pentru mine. El este otosan al meu si si...nu stiu e kawaii dar in acelasi timp si ciudat OO"

クラッカークラッカー Happy Birthday Satoshi-kun クラッカークラッカー
Ma rog sper sa ti se indeplineasca toate dorintele pe care le ai, atat cele mai ciudate si mai perv cat si cele normale pe care toti le avem. Sa fi sanatos desigur [pentru ca altfel poate Saki va da o petrecere prea mare si nu vreau sa lipsesc acum] si sa fi fericit pentru ca meriti asta [fara fufe ai inteles?]
Pelanga asta sper sa ai un an plin de lucruri bune si sa uiti de tot ce a fost mai putin bun pana acum si sa te gandesti la ce va veni de acum; aici ma refer la faptul ca vreau sa ai un an plin de impliniri atat profesional cat poate si personal [inca odata da fara fufe OO]
Cam atat ^^

Yeah am reusit in sfarsit sa fac asta ^^
Bye Bye~

0 (・θ・) on "Happy Birthday"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez