2009年10月12日月曜日

Endlesss...

written by Adzu at 10/12/2009
Mood: happy
Music: Screw-Kairos
Internet: Piggu, Ameblo, Onee-chan's Blog, Okasan's Blog
Messenger: onee-chan
" Try to smile just one more time..."


Ma tot gandeam acum in zilele in care am stat atat la spital cat si acasa....oare cum ar fi daca niciodata nu as fi auzit de j-rock?
Daca nu ar mai fi acest stil de muzica eu nu stiu ce as fi,poat un om ca toti ceilalti sau poate ceva special care incearca sa creeze propriul stil. Aici este o intrebare grea...chiar nu stiu ce as fi facut dar nici nu as vrea sa stiu.
Multe din formatiile de j-rock mi-au schimbat atat viata cat si gandirea.
As vrea sa vorbesc despre fiecare in parte...

- Ayabie -

Este prima dar si cea mai importanta pentru mine. Fara aceasta formatie nu as fi nimic,pentru ca acesti 5 oameni de aici m-au invatat sa traiesc si sa ma descurc cat de bine pot.M-au invatat sa lucrez din greu ca sa nu dezamagesc anumite persoane. M-au invatat sa iubesc lumea si sa iubesc oameni. M-au invatat sa zambesc din nou.
Sunt minunati si nu am cuvinte sa zic cat de mult le multumesc pentru ce au facut ei pentru mine si pentru ce fac in continuare...chiar daca nu ii cunosc personal si chiar daca niciodata nu voi sta langa ei tin sa cred ca stiu ca acolo undeva ei stiu de mine si stiu ca odata si odata chiar daca acum sau peste 10 ani voi fi acolo langa ei chiar si pentru cateva secunde.

Viata pentru mine nu a fost usoara si nu este pentru ca e greu sa traiesti ca si mine, sa vezi cat e de greu sa nu ai pe cineva alaturi de tine, sa vezi cum e atunci cand nimeni nu isi aminteste de tine si nimeni nu e cu tine cand ai nevoie de asta. Acesti 5 oameni minunati m-au ajutat sa zambec din nou si sa am incredere in mine. Incredere ca pot merge mai departe orice ar fi, ca pot face ce vreau eu sa fac si ca pot fi asa cum vreau eu sa fiu.

Da ii iubesc daca asta vrei sa stii...poate nula fel de mult pe fiecare dar i iubesc intr-o oarecare masura pe toti, pentru ca impreuna am reusit sa trec peste tot si sa merg mai departe.

- the gazettE -

De-aici a fost prima persoana la care am tinut mult si inca tin, acea persoana este Kai...da el e un geniu si o persoana la fel de grozava.
Cu el pot zice ca am incercat sa vorbesc si a fost un succes i-am trimis o scrisoare si a zis ceva de ea pe blog-ul lui. Acum nu va mai pot arata pentru ca mi-a expirat parola de la cont de acolo dar cand pot va arat...
Este un om minunat, ei toti sunt draguti si m-au ajutat mult cand am avut nevoie.
Da poate parea aiurea ca vorbesc despre ei ca si cum ar fi cu mine, insa prin ce fac ei, prin muzica lor, prin versuri si prin tot ei m-au ajutat.
As putea numi asta ca un ajutor in mod indirect...

Cam atat >>'
Fara j-rock viata mea nu ar mai fi la fel si poate nici nu as mai fi aici....

I'm done
Bye~

0 (・θ・) on "Endlesss..."

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez