2009年10月31日土曜日

♥♥♥

written by Adzu at 10/31/2009

mood: very happy
music: ayabie - theme

"Squeezed into this narrow world my heart slowly crumbles to dust..."

Again >>'
Well am postat numai sa zic ca sunt exagerat de happy ^^
Ao-chan a intrat in camera si a fost foarte dragut ^^ s-a jucat putin cu catelul de langa mine si s-a asezat pe un dovleac langa mine xDD
Am facut si o poza dar nu a vrut nici cum sa ramana intr-un loc OO" se tot misca pe acolo.


Chestia cu inima deasupra sunt eu >>' mi se vede numai jumatate de cap OO" Ao-chan este scheletul cu steluta deasupra capului (are pe blog-ul de pe ameblo la avatar poza cu chibi-ul lui xD)
Si are si o pisica si un caine kawaii~
Ma rog mi-a placut ca a intrat pentru ca i-am zis hello ^^ si era dragut cand se juca cu pisicile si cu cainele. Il tot ridica si il lasa jos xD.
Cam atat.
Daca mai e ceva mai postez.

Bye Bye~

0 (・θ・) on "♥♥♥"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez