2009年10月28日水曜日

お誕生日おめでとうございます

written by Adzu at 10/28/2009
mood: happy
music: the gazette - before I Decay

" Just try to smile, just one more a time"

M-am luat cu o gramada de lucruri si am uitat de ce e mai important si cu ce gand m-am trezit azi dimineata OO"
Sunt stupida si intraziata cand vine vorba de asa ceva xD
Nu e prea tarziu deci e bine xD eu i-am zis cu 3 zile inainte si i-am si trimis un mail duminica dimineata si azi dimineata deci e bine xD

And now ....
Otanjobii omedetoo gozaimasu Kai-chan
お誕生日おめでとうございます

A fost otto-chan al meu si acum imi este copil deci e de datoria mea sa-i zic asta. Imi place sa zic ' Happy Birthday' cuiva xDD
Oricum sa revenim xD

Happy Birthday Kai-chan xDD
Nici la urari nu's prea buna dar iti pot zice sa fi fericit si tot ce iti doresti tu acum si in viitor sa se indeplineasca xDD
EhhH~ sunt clasica azi ^^

Otanjobii omedetoo gozaimasu Kai-chan
お誕生日おめでとうございます

Bye Bye~

0 (・θ・) on "お誕生日おめでとうございます"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez