2009年10月22日木曜日

(・◇・) - 6

written by Adzu at 10/22/2009

mood: dunno?
music: ayabie - secret room

" Even so, my love won't go away
Had I still just remained in love with love "

De fiecare data cand zambesti , zambesc si eu.
De fiecare data cand razi, rad si eu.
De fiecare data cand plangi, plang si eu.
De fiecare data cand esti ingrijorat sunt ingrijorata si eu.
De fiecare data cand esti fericit sunt fericita si eu.
~
De fiecare data cand tu esti acolo sunt si eu aici pentru ca pentru ca Te Iubesc.

Stii asta mai bine decat mine, poate ca nu intelegi,poate ca eu nu inteleg destul dar stiu un lucru care cum spui si tu nu se va schimba niciodata " Even so, my love won't go away
Had I still just remained in love with love " aceste cuvinte nu vor disparea cum nici eu si nici tu nu vom disparea. Nu voi uita cuvintele tale pentru ca ele pentru mine inseamna foarte mult, ele pentru mine sunt scaparea mea si siguranta mea.

Ti se pare simplu sa dai un raspuns simplu intrebarilor complicate, tu indiferent de varsta ta ai ramas la fel , acelasi caracter de copil. Crezi ca totul se rezolva usor doar cu un usor raspuns dar sa sti ca ,chiar nu e asa.
De multe ori tin sa cred ca pot gasi raspuns usor lucrurilor complicate dar sa stii chiar nu pot.

Chiar daca tu crezi in mine si eu cred in tine nu este acesta raspunsul.Oricat de simplu pare ma bucur ca tu crezi in mine. Si de fiecare data cand nu vei putea face ceva gandestete la ce ti-am zis pentru ca vei sti ca cineva va crede in tine chiar daca vei gresi cum si eu de fiecare data cand voi face ceva si nu voi fi sigura daca va merge imi voi aminti cuvintele tale si voi sti ca tu ai incredere in mine.

Pot doar sa-ti multumesc pentru ca tu crezi in mine, si daca tu crezi in mine si daca eu gresesc tu vei crea pentru mine o cale din greseala mea.

0 (・θ・) on "(・◇・) - 6"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez