2009年10月13日火曜日

Helpless

written by Adzu at 10/13/2009

Mood
happy + perv

Music
Moran - Helpless

Internet
Piggu
Ameblo
Shattered - Tranquility
onee's blog

Messenger
onee-chan

"You know, you’re dreaming, you can no longer fly in the sky!
Open your eyes, turn on a light, nights spent all alone are lonely"


Hello
Sunt obsedata mai tare de cat credeam de Moran. De fapt nici nu credeam ca va ajunge sa-mi placa vreodata formatia asta asa de mult, aproape la fel de mult ca si ayabie.
De fapt asta se trage de la Fatima pe care nu o puteam suporta de nici un fel, nici acum nu prea pot insa au o melodie kawaii de care imi place.
Plus de asta imi place de Hitomi exagerat de mult, este prea adorabil pentru binele lui sincera sa fiu. Nu am vazut pana acum cat e de kawaii, daca nu era sa vad din nou pozele cu el si cu Kamijo nu imi dadeam seama cat de mult imi place...

Imi pare rau ca a plecat Velo chiar era si el kawaii si nu numai asta pentru ca nu numai acest lucru conteaza. Era special ca toti ceilalti dar poate intr-un mod diferit.
Era kawaii si imi placea pur si simplu de el, nu pot zice ca il iubeam si nici nu zic asta insa era dragut.

Cam atat xD
Bye~

0 (・θ・) on "Helpless"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez