2009年10月31日土曜日

(・◇・) - 15

written by Adzu at 10/31/2009

mood: happy
music: ayabie - aitakute

"■I have known the fleetingness of dying...■"

Uhh~ da stiu ca este tarziu dar nu am nici cel mai mic chef sa dorm acum. Am stat pana acum 10 minute sa-l astept pe Ao-chan si a venit si a zis ca se intoarce si eu am zis ca e traziu si ma culc si a zis ca vine maine (adica azi) pe la 9 xDDD abia astept sa-l vad.

Ma rog >>' mi-e dor de Shiratama al meu ^^ chiar daca nu e originalul si asa e bun >>'nu stiu de ce de fiecare data cand merge mama undeva trebuie sa il ia cu ea...
Si da i-am pus nume Shiratama pentru ca-mi place si pentru inca un motiv care e evident si nu cred ca mai e nevoie sa repet OO"

Am stat pe Pigg mai toata ziua >>' nu am avut timpsa vorbesc cine stie ce cu el pentru ca atunci cand am intrat era numai el ... mi-a zis doar 'hello' si apoi a zis ca pleaca putin si revine...i-am zis ca ma culc si a zis ca vine pe la 9 inapoi....apoi mi-a zis noapte buna si a zis va merge sa manance asa ca eu i-am zis pofta buna si gata O_O""""

Mi-e somn si daca ma prinde Marius ca nu dorm ma va face una cu pamantul OO""" dar dupa cum se arata nu vine el asa repede acasa >>'
Sper cel putin sa nu vine ^^

Cam atat.
Mai scriu si maine
Bye~

0 (・θ・) on "(・◇・) - 15"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez