2009年10月15日木曜日

「サヨナラ」

written by Adzu at 10/15/2009
mood: hyper
music: Dir en Grey - Glass Skin

"No matter/How far/You go away from me
I won't say/Goodbye/Let's meet again"

Ey ^^
Am zis eu ca astazi este o zi din categoria zilelor in care eu aberez aici...
Nu stiu ce am patit dar chiar am chef de postat...
Mi-au inghetat degetele de la mana dreapta O.O'
Chiar daca nu e asa de rece in casa [de fapt e cam cald] mainile mele tot reci sunt...mai exact numai cea dreapta pentru ca cea stanga e calda ><' 2 melodii noi de la Ayabie ^^ Love Love xDD *jump in circle* Toate pe care le-au facut anul acesta - Aitakute, Sumer Chime, Master Piece, Soprano, Kanaria/Canary, Natsu Monogatari, Yubikiri, Secret Room, Orion - vor mai face inca 2 din cate am inteles eu bine din acel mail una se va numi Sayonara iar celalalt Bithday song. Ma rog eu le voi comanda pe toate, in total sunt 3 versiuni. Altceva ce sa mai zic ce sa mai zic... A da nu m-am putut abtine si am schimbat putin aspectl la blog, arata cat de cat mai bine acum chiar daca nu e chiar cum am vrut. Bannerul nu-mi prea place insa pana am o alta idee il las asa. Mi-e foame... Cred ca v-ati obisnuit deja cu ideea ca mie imi e foame din 5 in 5 minute. Acum serios ca mi-e foame si nu am mancat azi nimic..asa ca are si de ce sa-mi fie. Ma duc sa vad daca nu cumva asa din intamplare ela facut ceva si pentru mine ^^ Revin mai mult ca sigur mai traziu cu inca un post Bye~

0 (・θ・) on "「サヨナラ」"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez