2009年10月15日木曜日

Reminiscence

written by Adzu at 10/15/2009
Mood: happy and hyper
Music: Ayabie - Aitakute

" Endless dreams never fall "

Hello acum am ajuns acasa si blah blah am intrat aici.
Din nou am in program posturi aberante...
Deci am fost si azi la scoala chiar daca nu trebuie, nu am facut mare lucru si nu am reusit spre fericirea mea sa achizitionez nici o nota.
Maine dau test la chimie si e horror pentru ca habar nu am ce-i aia chimie >>' cel putin chimia de clasa 10-a e cam grea...

Abia astept sa vina data de 2 decembrie ^^
Am aflat acum 2 minute ca cei de la Ayabie vor lansa un nou single [in 3 versiuni] si deja nu mai am rabdare...
Deci voi mai adauga inca 3 la colectie [si cu acestea voi avea 10] sunt curioasa ce cadouri vor mai fi acum ^^
Cred ca ziua de 2 decembrie va fi una norocoasa pentru mine ^^ abia astept cred ca o sa numar si zilele si minutele si secundele pana in 2.12

Deci revenind la modul normal...
Nu am mai facut nimic..sunt moarta de obosita si inghetata de frig...
Nu stiu ce naiba dar e asa de frig afara de am inghetat si azi dimineata de cand am iesit din casa si pana si acum cand am venit mi-a fost rece [vant nebun >>']
Vine iarna yayyy....iubesc anotimpul asta in ciuda faptului ca e foarte rece, mereu am suportat mai bine frigul decat caldura. Imi pare rau totusi ca trece toamna, imi place acest anotimp si chiar daca sunt nascuta primavara pot zice ca toamna e anotimpul meu preferat...mereu toamna mi s-au intamplat cele mai bune lucruri asa ca tin sa cred ca e un anotimp norocos pentru mine.

Craciun...awww abia astept ^^ imi plac sarbatorile foarte mult, acum de Craciun voi merge in Franta mai exact la Paris pentru ca mama si tata insista sa merg acolo de sarbatori...iar mi-a promis ca de Anul Nou vom merge in Elvetia asa ca e bine.
Iubesc sarbatorile de iarna pentru ca mereu am fost undeva in aceasta perioada...
Pana atunci insa vreau sa merg sa o vad pe Shizuki si pe Saki...dar mai am ceva de asteptat...poate chiar la inceputul lui decembrie sau in primele zile din vacanta de iarna...daca sunt plecata insa cred ca voi veni ceva mai repede....poate cum am si zis la inceputul lui decembrie cred ca e bine sa merg ^_^ voi lipsi si ceva de la scoala poate o zi sau doua dar oricum sa vad cand am teze si cand nu...ca tot vorbim de teze...sa vad daca nu cumva e una in 2 decembrie...daca e atunci sigur voi lua o nota de 10 ^^

Cam atat aveam de zis pe moment
Revin mai tarziu ^^
Bye~

0 (・θ・) on "Reminiscence"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez