2009年10月14日水曜日

Chandelier

written by Adzu at 10/14/2009

Mood
happy
Music
Ayabie - Ai no Uta
Internet
Pigg
Before I Decay
Messenger
nothing

"You never know what you have until you lose it, and once you lose it, you can never get it back..."


Acum am ajuns acasa de la meditatii, de fapt acum s-au terminat pentru ca profesorul vine la mine acasa..
Yeah este cam aiurea sa fac ore de mate dar nu am ce face pentru ca fiind la un asa profil la scoala inca am nevoie de aceasta materie pana semestrul viitor sau chiar tot anul...

Mor de foame si ca de obicei Marius nu e de gasit >>' ma interb totusi unde e acum si oare de ce nu mai vine odata...a zis cand a plecat ca vine repede insa se pare ca nu e asa...
O sa mor de foame asteptandu-l...[poate s-a ratacit din nou si se invarte ca un dement in jurul blocului...dar cred ca totusi e mai matur de atat ><'] La scoala am fost si azi chiar daca nu era neaparat sa merg, mai am motivare pentru inca 2 saptamani dar e mai kawa la scoala. Cum el nu e niciodata acasa prea multa vreme nu am ce face aici, asa ca mai bine merg intre oameni fie si ei idioti sau cum or mai fi... Ma tot gandeam in ora de romana la niste chestii si am dat peste asta:


"Useless thoughts create this mindset of negativity
Where nothing serves an understandable purpose.
Rage unravels onto those close to my heart; accidentally.
Eventually pushed to the limit of failure; wanting to give up.
Exchange that expired troublesome life and start anew,
Without stumbling over constant pessimism that blocks
The road to success. Imagining, dreaming, wishing
Upon those falling stars for improvement yet--
Negativity plagues my mind once again...
Gaining nothing in the end.
I'm Useless...."


Imi vine sa plang de fiecare data cand o citesc, chiar daca nu mai tin asa de mult la acea persoana aceste cuvinte de mai sus ma afecteaza mai mult decat credeam.
As vrea sa stie asta pentru ca sunt aici cu el...dar pur si simplu nu imi da voie, nu ma lasa sa revin, sa spun ca-mi pare rau...si poate mai mult.
E distrus ca si mine, vad asta in tot ce face el si in felul in care incearca sa stea departe de mine; chiar daca acum suntem aici atat eu cat si el il vad cum se retrage, il vad cum se inchide in el...as vrea sa stiu dar nu pot....

Well nu vreau sa cad din nou intr-un emo mood...asa ca mai bine sa continuam ^^
Altceva nu am mai facut special astazi...ma voi duce sa vorbesc cate ceva cu Shizuki si sper sa-mi mearga telefonul ca sa fac o poza la penar ^^....

Ehh...revin mai tarziu...
Bye~

* S a i y u k i *

0 (・θ・) on "Chandelier"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez