2009年10月28日水曜日

(・◇・) - 12

written by Adzu at 10/28/2009

mood: dunno
music: Mucc-Horizont

"Even if it’s not the wonderful painted future
I’m proud of myself that is reflected in the mirror"

Hello ^^
Amajuns acasa de la scoala si pot zice ca sunt mai mult moarta decat vine dupa ore OO" ma bucur ca nu am luat nici o nota xD.
Ma uit imediat sa vad ce teme kilometrice am pe maine si le fac xD mai incolo vreau sa ma uit la un film si vreau sa termin 'Vampirul Armand' a doua oara si sa incep din nou pentru a 3-a oara 'Vampirul Vittorio' (asta daca gasesc unde am pus cartea pentru ca dupa cum am zis m-am mutat si inca nu am avut cand si unde sa aranjez OO" abia azi vine mobila asa ca tot ce am se afla in cutii OO")

Eu ma simt bine ... am fost azi la control si a zis ca arat mai bine si mi-am revenit aproape complet...nu mai trebuie sa port chestiile alea pe maini XD
Si capul imi e in regula si nu a fost afectat nimic de la lovitura....pot zice ca sunt o persoana norocoasa.

Cam atat xD
Revin mai tarziu (adica dupa ce mananc XD)
Bye Bye~

0 (・θ・) on "(・◇・) - 12"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez