2009年10月14日水曜日

Sora to ito

written by Adzu at 10/14/2009

Mood
happy

Music
The GazettE - Before I Decay

Internet
Ameblo
Before I Decay
ShuuShuu~

Messenger
nothing

"Cry and cry, and when the tears have stopped,
Let's keep a smile on our faces"

Blah Blah. Hello
I'm home...e frig afara am crezut ca mor in drum spre scoala dar si cand am venit. E chiar foarte frig...
Am inghetat si mai aveam un pic si ma transformam intr-un cub de gheata o.o'
Am primit peta de la 21 de persoane asta si cu exceptia a doua dintre ele toti erau j-rock'eri ^^ sunt asa kawaii cand iti dau peta inapoi...chiar daca as prefera daca as primi de la el nu ma plang...pentru ca stiu ca poate nu are timp sa faca asta. Macar ma primit acum ceva vreme de la Jin [ScReW] xD

Am luat un 9 pe testul de la fizica si mi l-a trecut ^^ era cat pe ce sa am media 10 la mate daca stiam sa continui exercitiul...dar eu ca proasta m-am oprit la mijloc...a zis profesoru ca cine il face pe tot de la cap la coada ii da ii incheie media azi cu 10 si nu mai are treaba tot anu...
Ar fi fost chiar tare dar deh nu am eu norocul asta >>'''

Uhh~ am ascultat asatzi 'Before I Decay' si pot sa zic ca-mi place cum suna...abia astept sa imi ajunga si albumul de la ei...
Pe langa cele 7 de la ayabie + DVD si pe langa cel de la gazetto voi mai avea acum unul de la ei. Il vreau si pe cel din noiembrie de la ayabie si pe cel de acum de la Deluhi.
Vreau cam mult stiu o.o'

Cam atat ^^
Pe mai tarziu
Bye~

0 (・θ・) on "Sora to ito"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez