2009年10月24日土曜日

(・◇・) - 8

written by Adzu at 10/24/2009

mood: happy
music: the gazettE - Before I Decay

" Were washed away... 
By waves dyed in colours of the sunset "

M-am trezit din nou pe blog cu un post aberant. Nu stiu daca am cine stie ce sa zic dar voi incerca. Ieri la noi la scoala a fost 'Balul Bobocilor' eh ce pot sa zic eu mi-am luat bilet si am mers doar la teatru. A fost dragut si chiar mi-am placut am ras ca o dementa in unele cazuri.

Uhh~ am venit pe la 9 acasa >>' eram moarta de obosita si ma dureau toate oasele ca naiba dupa ce am stat mai bine de 4 ore in picioare uitandu-ma la locurile in care trebuia sa stau eu OO"
Am venit acasa si am intrat la un magazin sa-miiau ceva de mancare pentru ca muream de foame...am stat aroape 20 de minute acolo dar bine macar ca mai era ce am vrut eu.

Am convins-o pe mama sa-mi aduca cainele inapoi si a zis ca saptamana viitoare pe la sfarsit ilva aduce ^^. Abia astept pentru ca imi e dor de el nu l-ammai vazut de mult timp si mi-ar face placere sa stau din nou cu el. Stiu ca acum s-a mai maturizat su deh nu va mai fi asa de turbat.

Ma duc azi la cursul de japoneza si abia astept mi-am invatat tot ce trebuia si am mai facut si exercitii. Nu stiu de ce dar cand imi place ceva imi vine si sa-mi fac temele OO" de exemplu pentru matematica imi fac temele inainte sa merg la ore dar pentru japoneza le fac cat ce vin de la cursuri.

Uh~ ma duc sa mananc ceva.
Revin repede.
Bye~

0 (・θ・) on "(・◇・) - 8"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez